onsdag 17 augusti 2011

Gräspinne


Ibland konspirerar universum på sätt som bara kan beskrivas på ett sätt: Jävelskap. Ibland verkar dock planeterna ställa sig precis rätt. Den här skönheten föll närmast ner från skyn för att välsigna mig med sin närvaro.


Hon kastar LÅÅÅÅÅNGSAMT denna tös. Att säga att aktionen är avslappnad skulle vara ett understatement. Jag fick direkt flashbacks till när jag började flugfiska och då fick låna ett gammalt glasfiberspö vars vibrationer spred sig sakta ut i mina taniga pojkarmar.


På 6,9 fot och klass 4 är hon ingen kustpinne direkt men tänk att drilla en småländsk bäcköring på det här.


Och för att göra det än bättre så har jag nu fått möjlighet att fiska ett vatten som jag har haft ögonen på länge men som jag inte har vetat om det har varit möjligt att få tillstånd att fiska där.
Mer om detta senare...
Respect the bamboo, bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar