torsdag 13 oktober 2011

Tankar+glömska=Svammel?

Har haft svårt att logga in på bloggen de senaste dagarrna därav det sparsamma postandet. Hade tänkt ut något klurigt (ha!) men det är bortglömt nu. Annars funderar jag på följande:
1. Var är min Allman Brothers- Live at the fillmore east? Jag har inte sett den sedan 2008 men jag har fordralet kvar.
2. Varför säger man att någon som är lat ska "få tummen ur röven?" Det är väl ingen som går runt med en tumme i röven? Rimligtvis borde det ju bli svårt att sitta ner och lata sig med en tumme i röven. Dessutom borde det kanske vara lite svårt att slappna av och sjunka ner i TV-soffan med just en tumme i röven.
3. Varför tar minneskortet i kameran alltid slut när man hittat det bästa motivet? Jag stod ett fåtal meter från en helt oberörd älgko häromkvällen. "Cannot acess internal memory. Internal memory full. Cannot record movies".
Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar